5 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار کوچک خود
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

پیام های متنی فقط یک راه مناسب برای چت با دوستان نیست، می تواند یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی موبایلی برای کسب و کار کوچک شما نیز باشد.

بازاریابی پیامکی آسان، ارزان و بسیار ارزشمند است.

دراینجا 5 دلیل که امروزه برای کسب و کار خود باید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید را عنوان می کنیم:

  1. انتخابی

بسیاری از روش های سنتی تبلیغاتی زمانی موفق هستند که در سطح وسیعی انجام شود. درحالیکه در بازاریابی پیامکی شما با مشتریانی در ارتباط هستید که انتخابی هستند. کسانی که قبلا پیام شما را دریافت کرده اند و با نام تجاری و برند شما آشنایی دارند.

از جمله ویژگی های دیگر آن است که شما می توانید در صرف زمان و هزینه برای کسانی که به پیام های شما علاقمند نیستند صرفه جویی کنید.

  1. جذاب

اگر شما مثل اکثر مصرف کنندگان هستید، احتمالا نمی توانید زمانی که به صندوق دریافت شما پیامی وارد می شود برای خواندن آن صبر کنید. یعنی در واقع اکثریت پیام های متنی وارده ظرف مدت فقط چند دقیقه پس از دریافت خوانده و مشاهده می شوند.

  1. سریع

برخلاف تبلیغات ایمیلی طولانی، پیام های sms بطور کلی بسیار کوتاه و درنهایت یک یا دو جمله هستند و گاهی اوقات حتی می توانید در متن پیامک آدرس لینک به یک وب سایت را ارسال نمایید و از این طریق از نوشتن جزییات بیشتر خودداری کنید.

  1. ارزان

صاحبان کسب و کار های کوچک عموما به خاطر مقرون به صرفه بودن بازاریابی پیامکی می توانند از این طریق سود ببرند. ارسال sms بسیار ارزان تر از قرار دادن یک آگهی کامل در مقابل مصرف کنندگان بالقوه است.

  1. تعامل

استفاده ارز سیستم بازاریابی پیامکی یک سیستم تبلیغاتی بسیار جالب تعاملی است که می توانید به طور کامل با مخاطبان خود در تعامل دوطرفه باشید تا بتوانید خواننده را به شرکت کننده فعال تبدیل کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

بازاریابی پیامکی Sms-Marketing،  تبلیغات اینترنتی با ایمیل " Email Marketing "  ، تبلیغات پیامکی...!!؟؟





:: برچسب‌ها: استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار کوچک، تبلیغات ایمیلی ،5 دلیل استفاده از بازاریابی پیامکی، کسب وکار ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: